klacht

Klacht

Klacht?

Dienstverlenend

Dienstverlenend betekent ook flexibel kunnen zijn, meedenken, samen overleggen en samen naar oplossingen zoeken. Toch kan het dan voorkomen dat u als cliënt of als betrokkene niet tevreden bent en hierdoor meningsverschillen ontstaan, door verkeerd handelen, of door nadelige situaties. Dit kan leiden tot een klacht. Daarom hebben wij voor u een klachtenregelement opgesteld, waaraan u zich als cliënt of als betrokkene en wij als professional ons te houden hebben.

Op pagina “download” (klik op “download”) treft u het klachtenregelement aan.

Bent u een cliënt van Iris beheer?

Dan verzoeken wij uw de klacht concreet te formuleren en deze per e mail (info@iris-beheer.nl) aan ons te richten, inclusief alle indien benodigde bijlagen. Is de klacht van dien aard, of hebt u geen mogelijkheid te e mailen, dan kunt u dit ook per post aan ons toesturen.

Bent u geen cliënt van Iris beheer?

Verzoeken wij u ons te bellen, indien nodig zal daarna in overeenstemming overgegaan worden tot uit te voeren acties.

 

 

Bureau voor budget & bewind

Translate »
error: Content is protected !!